Jazykovka, ktorej sa darí

Východisková situácia

Konkurencia medzi jazykovými školami v Žiline je veľká. Podľa vykonanej analýzy, bola Gabby.sk čo sa týka digitálnej prítomnosti na priemernej piatej pozícií s návštevnosťou webu menej ako 100 mesačne.

 

Najlepší zdroj nových študentov tak prinášala offline reklama a pozitívne referencie.

Cieľ

Cieľom spolupráce bolo maximálneho možného počtu bodov:

  • Monetizovať YouTube kanál VON,
  • Vytvoriť komunitu ľudí,
  • Predaj oblečenia VON,
  • Predaj výrobkov Stamina

Výsledky

Po dvoch rokoch spolupráce sa nám podarilo dosiahnuť nasledovné výsledky:

Výsledky v rámci YouTube:

  • Implementácia našich prístupov spôsobila, že kanál bol monetizovaný v priebehu zhruba 9 mesiacov. Tento výsledok je “akceptovateľný”, nakoľko akýkoľvek influencer by nemal očakávať monetizáciu skôr ako o 6 mesiacov, normálna dĺžka je však aj viac ako 2 roky
  • V čase písania článku je počet sledovateľov viac ako 4 000 a dosah videí prekročil hranicu 1,1 Milióna.  
  • V čase písania tohto článku sa “pasívny” príjem kanála VON vďaka YouTube reklamám a YouTube členstvám stal významným príjmom tejto dvojice

Predaje oblečenia a doplnkov stravy:

  • Presne ako sme predpokladali, YouTube kanál neurobil žiadne zázraky a príjem z predaja je nateraz len okrajový

Otvorená myseľ:

V zmysle hesla “hlavne treba začať” môžeme konštatovať niekoľko nečakaných úspechov ktoré na začiatku neboli plánované

  • Založenie OZ VON podporené komunitou viac ako 7000 potenciálnych členov
  • Peťo sa stal vplyvným funkcionárom jednej z najstarších organizácií na Slovensku a síce KST 

Výsledky a hodnotenie

Spoločnosť Play Europe nám spravila web podľa želania a vďaka expertnému poradenstvu v oblasti marketingu sme spoločnosti zverili kompletný firemný marketing v online priestore.

Gabriela Antolíková

gabika-3-767x1024

Naše daľšie zaujímavé práce

Dohodnite si konzultáciu