Ciele dnes už známej dvojice menom Peťo a Johny boli na začiatku úplne iné. Títo dvaja fitness a outdoor nadšenci chceli prezentovať svoje produkty (Staminafoods a VON oblečenie) a YouTube mal byť doplnok resp. predajný kanál.
Hneď na začiatku však boli upozornení, že YouTube dokáže oveľa viac a práve s týmto „oveľa viac“ im dokážeme pomôcť. Vďaka otvorenej mysli tejto dvojice sme boli schopní uzavrieť dohodu v zmysle „robte čo vám povieme, nefixujte sa na výsledok a výsledok príde“. Vieme, že z viacerých strán, nevieme však nateraz odhadnúť dosah.
V PlayEurope sme mali sebavedomie v tom, že napriek faktu že YouTube je plný outdoorových a Tatranských videí, dokážeme dvojici VON stať sa tým 0.1%, ktoré sa dostane na výslnie.
Dôležitý predpoklad však u dvojice VON je vášeň pre slovenskú prírodu, konzistencia v práci a flexibilita v prístupe.
Cieľom spolupráce bolo maximálneho možného počtu bodov:
Po dvoch rokoch spolupráce sa nám podarilo dosiahnuť nasledovné výsledky:
Výsledky v rámci YouTube:
Predaje oblečenia a doplnkov stravy:
Otvorená myseľ:
V zmysle hesla „hlavne treba začať“ môžeme konštatovať niekoľko nečakaných úspechov ktoré na začiatku neboli plánované
Kroky odporúčané spoločnosťou Play Europe sa ukázali ako správna cesta, ktorá naplnila očakávania, ktoré sme si na začiatku ani netrúfali mať.