Bojuj o každú recenziu na Google my business

Ak má Váš biznis prevádzku alebo kanceláriu, to najlepšie čo pre lokálne SEO môžete spraviť, je oslovovať zákazníkov a žiadať ich o recenziu. Ako ale na to a čo presne znamená “najlepšie pre lokálne SEO”?

 

Aký je cieľ? Môžeme o tom špekulovať, ale tentokrát to nie je potrebné. A preto sa radšej pozrime na to, čo hovorí samotný Google. Podľa toho čo hovorí, je potrebné mať aspoň 5 recenzií.

 

Čím viac recenzií, tým lepšie z kvantitatívneho hľadiska a samozrejme čím viac hviezdičiek, tým lepšie z toho kvalitatívneho. Recenzie totižto dávajú signál, že sa jedná o živý biznis. Google my business sa navyše jednoducho prepojí s Vašou webstránkou.

 

Každému klientovi odporúčame so svojim Google my Business aktívne pracovať a bojovať o každú recenziu. Problémom totižto býva, že ľudia pozitívnu skúsenosť považujú za samozrejmosť ale skutočne si zapamätajú hlavne tú negatívnu. A tak sa môže stať, že Vaši zákazníci budú 1000 krát spokojní, ale podelia sa len o jednu negatívnu skúsenosť a to nie je dobré pre SEO. Ak budete na trhu dostatočne dlho a nebudete sa aktívne snažiť získavať aj tie pozitívne recenzie, o pár rokov budete mať asi 20 recenzií a všetky len negatívne.

 

Existujú SEO stratégie ako na “Google my business” získať tieto pozitívne recenzie a my v Play Europe Vám radi pomôžeme. Jednoducho nás kontaktujte a my sa pozrieme na možnosti kam môže Váš biznis rásť.

Mohlo by vás zaujímať

Dohodnite si konzultáciu